Gezonder
Productiever
Creatiever

 

 

Inkoper

Hydrozorg Interieurbeplanting is de totaalleverancier in de groene sector. Op dit moment onderhouden wij 50.000 plantenbakken door heel Nederland en België. We houden niet zo van namedropping, maar zijn wel trots dat we onder andere deze klanten al jaren mogen voorzien van het mooiste groen; Jumbo Supermarkten, Netflix, Boskalis, Nike, FMH, Shell, CBRE, Rituals, UMC Utrecht.

Naast het onderhouden van interieurbeplanting houden we ons ook dagelijks bezig met het ontwerpen en leveren van interieurbeplanting en decoratie. Ons aanbod is zeer breed, waardoor wij op elke locatie een passende groenplan kunnen realiseren. Dit doen we al meer dan 35 jaar.

 Ter versterking van ons dynamische team zijn wij nu op zoek naar een ervaren inkoper!



Functie omschrijving

Als inkoper zorg je ervoor dat zodra offertes geaccordeerd zijn door de klant deze efficiënt worden ingekocht, daarbij kijk je voornamelijk naar de kosten en levertijd. Omdat jij ook de eerste schakel na de sales bent die de order in behandeling neemt check je ook de inhoud van de order, en zorg je ervoor dat deze voor de latere schakels in het proces (werkvoorbereider, magazijncoördinator, leverploeg en de administratie) kloppend is.

Als inkoper heb je veel contact met verschillende rollen binnen onze organisatie, je moet daarom goed kunnen communiceren, op verschillende niveaus. Daarnaast is het van groot belang dat je makkelijk kunt schakelen in prioriteiten. En omdat we steeds vaker worden uitgedaagd op technisch gebied (het installeren van groene wanden of ophangen van plantenbakken aan plafonds bijvoorbeeld) is het een pré als je ook technisch mee kunt en/of wil denken met het uitvoeren van dit soort projecten, dit doe je samen met de accountmanager en logistiek coöordinator. 

Wat zul je gaan doen? 

  • Controleren en corrigeren van een ontvangen order en bestelling, op compleetheid en inhoud.
  • De artikelen en materialen bij de juiste leveranciers inkopen, hierbij houd je rekening met de inkoopprijs, levertijd en transportmogelijkheden.
  • Dagelijks overleggen met de magazijn coördinator over de voorbereidingen en inkom van goederen.
  • Bespreken van projecten met de leverploeg collega’s, zodat ze goed geïnformeerd aan een project kunnen beginnen.
  • Relatie met de leveranciers onderhouden.
  • Zorgen dat de inkoopgegevens in de systemen up-to-date zijn.
  • Zorgdragen dat facturen van de leveranciers voorzien zijn van de juiste informatie, zodat de financiële administratie deze efficiënt kan verwerken.  
  • Aanmaken van werkbonnen voor de leveringen met daarin alle benodigde informatie voor de leverploeg en de financiële administratie.

Wie ben jij? 

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als inkoper of projectleider
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt ervaring met het werken in een CRM systeem (ervaring met Exact online is een pré)
  • Je bent stressbestendig
  • Je kunt goed plannen en vooruitdenken
  • Je bent een teamspeler
  • Je hebt veel verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je kunt ad hoc (creatieve) oplossingen bedenken
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B

Wat bieden wij

  • Veel vrijheid in het uitvoeren van je werkzaamheden en je eigen ontwikkeling.
  • Fulltime functie (37 uur per week), part-time (minimaal 4 dagen per week) is bespreekbaar.
  • 26 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband.
  • Een afwisselende en uitdagende functie binnen een dynamische organisatie.
  • Een ontzettend gezellig team, we nemen ons werk serieus, maar de werksfeer is zeer informeel. 
  • Een passend salaris bij je ervaring (gebaseerd op schalen uit de Hoveniers CAO) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Iedere week vers fruit op kantoor.

Enthousiast?

Ben jij enthousiast geworden over deze vacature? Wacht dan niet langer en solliciteer direct door je CV en motivatie te mailen naar valerie@hydrozorg.nl. Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd even contact met ons opnemen op telefoonnummer 0113-502324. 

Algemene gegevens

Bestanden

Get your green done slogan
Cookiebeleid